ПРИНЦИПИ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ФППСР

  • гуманізм і толерантність, повага до студентів, їхніх цiннiсних орiєнтацiй i переконань, політичних симпатій, релiгiйних уподобань;

  • урахування iндивiдуальних нахилів i здібностей студентів, рiвня їхнього інтелектуального та загальнокультурного розвитку, специфіки курсу навчання і майбутньої спеціальності;

  • партнерство як форма стосунків між викладачами i студентами, співпраця у розв’язанні питань навчання, відпочинку, побуту, широке використання можливостей профкому студентів та аспірантів, підтримка i стимулювання студентських iнiцiатив;

  • єдність навчання, виховання та науково-дослідної роботи, що передбачає добросовісне виконання кожним студентом своїх функціональних обов’язків i громадських доручень, участь у науково-дослiднiй роботі та громадському житті групи, курсу, факультету, університету;

  • цiлiснiсть i системність виховного впливу на студентів ректорату, деканату, кафедр, інших структурних пiдроздiлiв університету, викладачів, профкому студентів та аспірантів;

  • пріоритет загальнолюдських цінностей, їх органічне поєднання з цінностями національними;

  • творчий характер та сучасність форм організації виховної роботи, що пробуджує творчість, ініціативність та активну позицію кожного студента зокрема та студентських колективів в цілому.

Comments are closed