Зустріч зі стейкхолдерами: обговорення проєкту освітньо-професійних програм “Середня освіта (музичне мистецтво)”

8 травня 2020 року відбулася online-зустріч за участю професорсько-викладацького складу кафедри музики факультету педагогіки, психології та соціальної роботи, гарантів освітніх програм спеціальності 014 «Середня освіта (музичне мистецтво)», здобувачів вищої освіти і стейкхолдерів.

На зустріч завітали стейкхолдери-працедавці, учителі музичного мистецтва, випускники освітніх програм «Середня освіта (музичне мистецтво)» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти:

  • методист  науково-методичного центру виховної роботи та позашкільної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області О.Жилеско-Венгринюк;
  • методист міського управління освіти Чернівецької міської ради В.Палагнюк;
  • директор Старокрасношорської ЗОШ І-ІІ Красноїльської  селищної ради Сторожинецького р-ну Чернівецької обл. Р.Калуські;
  • відмінник освіти України, учитель-методист А.Зубчук (Гімназія № 3, м.Чернівці);
  • учитель музичного мистецтва А.Верещинська (ЗОШ № 37, м.Чернівці);
  • учитель музичного мистецтва А.Кушнір (ЗОШ № 5, м.Чернівці);
  • учитель музичного мистецтва Н.Шкраба (ЗОШ № 39, м.Чернівці);
  • учитель музичного мистецтва Т.Фесюк (Гімназія № 2, м.Чернівці);
  • учитель музичного мистецтва А.Гостюк (Острицька ЗОШ І-ІІІ ступенів);
  • учитель музичного мистецтва Т.Бендас (Ясенська ЗОШ І-ІІ ступенів).

Під час зустрічі було розглянуто й обговорено широке коло питань, що стосуються якості підготовки здобувачів вищої освіти та працевлаштування випускників спеціальності 014 «Середня освіта (музичне мистецтво)» (за предметною спеціалізацією «Музичне мистецтво»).

Учасники online-зустрічі обмінялися думками щодо удосконалення освітньо-професійних програм «Середня освіта (музичне мистецтво)» першого (бакалаврського) та «Середня освіта (музичне мистецтво)» другого (магістерського) рівнів вищої освіти, переліку й змісту освітніх компонентів, загальних і фахових компетентностей, необхідних для підготовки конкурентоспроможних фахівців на ринку праці.

Шляхом анкетування стейкхолдерам було запропоновано відповісти на питання: «Які компоненти освітньо-професійної програми (навчальні дисципліни) бажано додати у програму?», «Які компетенції в першу чергу необхідні учителю музичного мистецтва?», «Які дисципліни, на ваш погляд, не знадобляться в музично-педагогічній практиці?», «Чи раціонально розподілені кредити на вивчення окремих компонентів освітньо-професійної програми?».

У процесі online-зустрічі стейкхолдери поділились своїм педагогічним досвідом, висловили підтримку розвитку кафедри у напрямку забезпечення подальшої співпраці.

Зустріч пройшла цікаво, плідно та стала корисною як для здобувачів вищої освіти, викладачів, так і для стейкхолдерів.

Джерело: http://www.music.chnu.edu.ua/index.php?page=ua/010news&data[15686][id]=12778

Comments are closed